søndag den 28. december 2014

Velkommen


I et forsøg på at få lidt mere luft imellem de tanker af strømme jeg har i hovedet, har jeg oprettet dette pusterum, hvor jeg kan skrive dem ned sort på hvidt.

Jeg håber jeg kan ramme en eller anden nerve af autencitet jeg synes der mangler i min hverdag, og som jeg bruger farligt meget energi på at spekulere og fundere over. Noget ægte, noget der ikke stinker langt væk af den zapper-kultur vi lever i, hvor alting skal tilpasses den enkelte og hvor en blog ikke er værdig at "læse", medmindre over halvdelen af indholdet er billeder. Noget andet end selfie-stænger og pick-&-choose. Noget der tager tid, noget der giver anledning til fordybelse og ja, vel egentlig stof til eftertanke. Sure opstød ville nogen måske til tider kalde det? Jeg tror jeg vælger at blive på den positive side af min livsanskuelse, og kalde det for tankestrømme. Hensigten er nemlig ikke negativt indhold, med mudderkast som formål. Men jeg er af den overbevisning, at det kan være sundt at se verden gennem andres øjne indimellem.

Når jeg ud til bare én der finder min måde at anskue verden på inspirerende, vil jeg betragte bloggen som en succes. Og det er selvfølgelig tilladt at være uenig såvel som enig med mig. Bare den gode tone opretholdes, så er jeg frisk på alle de indspark der måtte komme!

Velkommen til Eftertænksomt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar